PussyCat Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Hej ! Det står i manualen att man kan spela Multiplayer på McF men när vi sen spelar (jag och min kompis som har spelet) så finns det ingen Multiplayer ikon... Som sagt kan man spela Multiplayer över huvudtaget ? MvH // PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 men asså båda spelarna kan spela tillsammans i domination mode eller vad det heter. Annars kan du ju köra online med en vänn på samma konsol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 (redigerat) Men hur ? Har försökt med alla möjliga sätt men tydligen inte det rätta =/ Redigerat 6 Oktober 2007 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Men hur ? Har försökt med alla möjliga sätt men tydligen inte det rätta =/ Du går in på domination mode och väljer lagkapten och så vidare och sen när det står "Välj sida" (eller nåt sånt), aktivera den andra kontrollen och med den kontrollen välj den andra sidan. Skitenkelt! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Men hur ? Har försökt med alla möjliga sätt men tydligen inte det rätta =/ Du går in på domination mode och väljer lagkapten och så vidare och sen när det står "Välj sida" (eller nåt sånt), aktivera den andra kontrollen och med den kontrollen välj den andra sidan. Skitenkelt! ;) Tack Mars (=Ska vidarebefodra till min kompis ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.