GangsterTwist Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Skrivet 3 Oktober 2007 Hehe jag har klarat spelet om och om igen (easy,normal,heroic och legendery på gång), men endå har jag inte tröttnat för 5öre, så nice, Favorit mission? (min är ark, för de händer mycket på den) favorit map? (min är Snow mapen) favorit Match, tex Sniper and shoutgun osv? (min är den där man laddar ner så man kör fyrhjulingar B) ) favorit vapen? ( jag diggar Alien Snipern och duel wield Smg!) favorit äesh, dom där bubbel shield och dom :lol: , ( min är den där som man kan sätta så man hoppar högt, då kan man ju sätta sig skit nice för snipning.!!!) :rolleyes: Där har du mina, låt mig höra dina B) :D
Snake Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Skrivet 3 Oktober 2007 (redigerat) Favoritmission: Den där man är allierad med Gravemind och hans flood ett tag . Favoritmap: Snö eller ökenbanan. Favoritmatch: Vet inte, bara kört sån där training med 4 spelare. Favoritvapen: Dual spikers, needler eller svärd/hammare. Favoritvaddetnuheter: Bubble shield eller den som suger sköld och stänger ner fordon. Redigerat 3 Oktober 2007 av Snake
ArgSnickare Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Skrivet 3 Oktober 2007 mission: The storm, The ark, The covenant map: Valhalla vapen: spartan laser, assault rifle favoritmatch: One Flag on highground favorit equipment: den blåa bollen som kortsluter och spränger fordon och gravity lift
xpliT Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Skrivet 5 Oktober 2007 Mission: The Covenant Map: Snowbound, Construct, Valhalla Vapen: Spartan Laser, Long Shot, Energy Sword, Gravity Hammer Equipment: Bubble Shield, Invincibiltiy
ArgSnickare Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Skrivet 5 Oktober 2007 Mission: The Covenant Map: Snowbound, Construct, Valhalla Vapen: Spartan Laser, Long Shot, Energy Sword, Gravity Hammer Equipment: Bubble Shield, Invincibiltiy long shot???
ArgSnickare Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Skrivet 5 Oktober 2007 du snackar om SRS99D Sniper Rifle säg det då säg inte long shot men det gör inget ja fattar
ArgSnickare Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Skrivet 5 Oktober 2007 nepp den heter SRS99D-S2 AM Sniper Rifle heter den i trean sen heter den SRS99C-S2 AMB Sniper Rifle i tvåan och SRS99C-S2 AM Sniper Rifle i ettan
xpliT Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Skrivet 5 Oktober 2007 Ske7ch, New001 och andra på Bungie.net kallar den för Long Shot iaf
GangsterTwist Skrivet 7 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 7 Oktober 2007 Hur hög är eran rank... eftersom jag inte har hunnit spela så mycket halo3 på multy eftersom jag ville klara storyn först på normal, heroic.. och ee på legendery.. iaf så har jag corpal :visslar: Hur hög går ranken? kan nån linka alla ranker . leta fast hitta inte.. <_< :P
Rekommendera inlägg