när ni nu har fixat clanen är jag med
En Fuska Clan? Bf2
Tror inte det blev någonting av den.
näpp, det verkar inte direkt så
vad är en clan? :huh:
en klan är då man är ett antal spelare som liksom bildar en egen grupp/lag i ett spel.
okej
[F.S]Namn(Land)[Rank]
så här typp: [F.S]GN'R(SWE)[Cpt]
nej tack inte med dom namnerna ... ;) förresten jag är på g att skapa en klan senare (Svensk)
Jag går gärna med, men mitt internet är Cp när jag lirar BF..
De kan stängas av hur som helst eller typ lagga sönder så att ja måste tryck Ctrl+Alt Delete..
<Swedish Soldiers> SS :D :cool:
skulle kanske kunna vara med men jag spelar inte så mycket.
↗ till inläggetskulle kanske kunna vara med men jag spelar inte så mycket.
Jag tycker den ska heta )Fu( Eller -)FuS(-...
PS: Jag kan animera, Gör bilder så om det blir nån clan så kan jag göra bilder och kanse animerad bilder
=FusE=
Vi kanske kan ha en tävling på fuska sm man ska skripta en site för 600-1500FM om alla delar på det ^^
(ch man blir anmäld om man inte ger ut "gruppens" FM!)
har spelat ganska mycket denna helgen.
OK, har inte varit inne på 5 månader men... adda mej på xfire ( Elitnisse ) om ni vill nånting.
Blir man med i en clan genom att joina den eller bjuder tex ledaren in en eller
Så ska vi börja organisera klanen snart eller?
↗ till inläggetok vi börjar med en clan på Xfire tycker jag. (det är enklast) för dom flesta har Xfire idag, och dom som inte har får skaffa. men vilka BF spel ska man få vara med i clanen.Så ska vi börja organisera klanen snart eller?
↗ till inlägget↗ till inläggetok vi börjar med en clan på Xfire tycker jag. (det är enklast) för dom flesta har Xfire idag, och dom som inte har får skaffa. men vilka BF spel ska man få vara med i clanen.Så ska vi börja organisera klanen snart eller?
Förlåt att jag ställer så många frågor men hur vat man att man har Xfire är det server eller som man köper till eller vad är det