Drulli Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Tja, varje gång det kommer en ny patch måste jag om instalera hela world of warcraft efter som den inte kan hitta dem Hjälp mig att fixa datan har Vista Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Dina patcher ligger i din WoW mapp! de ser ut som en blå tornado ungefär ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 3 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Ja men varje gång det kommer en ny så måste jag ominstalera hela skitet och då hittar den patchen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 vad står det för felmedelande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 3 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 det finns inget medelande bara att varje gång det kommer en ny patch så startar datan inte att ladda ner den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 det kommer inte upp nått när du loggar in och du klickar på "restart"? är det så du menar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 4 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 det är svårt att förklara men den laddar inte in de nya så jag måste ominstalera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 gå in på mappen world of warcraft så letar du upp patchen (den du laddat ner) tryck på den och så startar instaltationen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 6 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 (redigerat) menar du REDAN är nerladdade eller de som BEHÖVS nerladdas?för det är dem som man BEHÖVER ladda ner som inte startas.förutom om jag ominstalerar wow Redigerat 6 Oktober 2007 av Sime93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Dom patchar som du laddas ner spars i din wow mapp så det är bara att trycka på dem ju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 6 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 ja men det är de nya som inte laddas ner om jag inte ominstalerar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Du har du fel på datorn, eller ett virusskydd som hindrar WoW patcherna att laddas ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg