AnnMia Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 heeeeeeeeeeej vet nån vart man möter Team Galactic bossen i Mount cornet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pakila Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 jag har okså fasnat där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 Fel forum... Flyttas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 Högst upp. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 du måste ha fått master ball först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pakila Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 vid vilken stad ligger den där grottan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Hearthome City har jag för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Oreburgh och Hearthome. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 men man ska gå in från oreburgh och sen ta surf,rock climb och sånt man kan gå in från hearthome city men det blir längre väg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Jag gick in från Hearthome City :) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AnnMia Skrivet 6 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 du måste ha fått master ball först och vart får man master ball??? Högst upp. :D där man kommer in elr????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Högst upp. :D där man kommer in elr????????? Man får Master Ball i Galactic´s HQ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg