zazaza Skrivet 16 December 2011 Rapport Dela Skrivet 16 December 2011 (redigerat) Cyklar, fast om cykeln har gått sönder går jag. Redigerat 16 December 2011 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 18 December 2011 Rapport Dela Skrivet 18 December 2011 Bussen. Finns inga gratisparkeringar vid skolan längre så jag skulle slösa mycket mer pengar på parkering + bensin än busskort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 19 December 2011 Rapport Dela Skrivet 19 December 2011 Till fot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 (redigerat) Nu såhär i slaskväder går jag, annars brukar jag att cykla till skolan. Men nu så har morsan haft sönder ekrarna på den cykel familjen delar på, så man kommer fortfarande få gå när slasket dragit sig undan. Redigerat 12 Januari 2012 av Demopan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.