Gå 2-3km
Hur Kommer Du Till Skolan?
Går ungefär 50m
Walking or by bus.
Cyklar först till bussen, sen 2 mil till skolan.
Samma sak hem fast tvärtom.
Gymnasiet jag går på nu ligger i min hemort, och inte inne i Göteborg. Så nu kan jag egentligen cykla dit på 5 minuter, men jag orkar inte krångla med cykeln, så jag går i 10 minuter till en busshållplats och tar bussen 5 minuter.
Jag åker buss ca 50 minuter till köping, därefter tåg till västerås på 30 minuter, och sedan en buss till skolan på 18minuter.
Buss 30-40min.
Cyklar i ~5 minuter eller går i ~15 minuter.
Går, tar 5 minuter typ. Skolan är jätte nära. 30 steg typ och jag är i skolzonen.
↗ till inläggetTar det 5 minuter för dig att gå drygt trettio steg? :SGår, tar 5 minuter typ. Skolan är jätte nära. 30 steg typ och jag är i skolzonen.
Buss, tar väl ungefär 30 min.
↗ till inläggetTar det 5 minuter för dig att gå drygt trettio steg? :S
Skolzonen, duh.
Cyklar numera på cirka sju minuter. plus/minus x antal minuter beroende på vind, trafik och trafikjävlaljus.
Ja men hur stor kan hans skolzon vara?
OnT: Buss ~10 min.
Tar bussen till skolan. När man bor i halmstad så är det en jädrans trafik varje dag. Egentligen ska det ta 23-25 minuter att komma till skolan men en del är för senila, kommer alltid 5-10 minuter försenade -.-
buss eller moppe :))
Buss 40 minuter. :sorcerer:
Buss 1 timme
Sen får man väll vänta på lektionerna en halvtimme till
Går 5 minuter (högst)
Puttrar fortfarande runt i Bettan (Mopedbilen), blir väll dock till att byta upp sig till en bil när man skaffar körkort nästa år. Resan till skolan är 4,8 km och går på ungefär 10 minuter.
Jag bor ganska nära skolan så jag tar ej mopeden till skolan,
Jag cyklar :D