Gäst GunsNroses Skrivet 4 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2007 vilka låtar tycker ni är bäst? Själv tycker jag att sweet child o'mine är bra. om ni inte vet vilka GN'R är så titta på min press där finns videor med mera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Bra band, bäst är ändå Paradise City även om den är ganska vanlig :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Sweet Child O'Mine är helt suverän! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Bra band, bäst är ändå Paradise City även om den är ganska vanlig :P.vist är den bra, men börjar lesna på den. bara för all tjötar på mej i skolan att jag ska spela den. men jag lyssnar på den lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Sweet Child O Mine lugnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 5 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2007 Nightrain, Knockin On heavens door (vet att de har "covrat" den.), Sweet Child O Mine, Paradise City, November Rain. Har mer, men de orkar jag inte skriva...är för trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Nighttrain och Rocket queen kanske you're crazy med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LilaSocka Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Jag gillar typ alla, men November rain är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.