ville10 Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 hur får man azuril på rudy? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 det finns redan en son fråga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 man parar två merils. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 nää man har sea incense på en tjej maril och lax incense på andra so sätter man in dom i träning så får du ett egg med azuril!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 ja och det kallas väl para sig eller vad heter det da. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Tack, men jag sålde min lax och min sea incense kan man få nya??? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isaac Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 vart hittar man lax och sea incence Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-fox Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 man får dom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 vart hittar man lax och sea incence Lax och Sea INCENCE finns i MT. Pyre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-fox Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Ja just det nu kommer jag ihåg! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg