Hoppa till innehåll

En 50-årig Gubbjävel Sköt Ihjäl En 15-årig Mopedist


KVAB

Rekommendera inlägg

Asså, det var helt och hållet deras eget fel.

Om dom är dumma så måste väll andra få vara dumma tillbaka?

URSÄKTA!? DERAS FEL!? Hur tänker du egentligen, omfg är det deras fel om en gubbjävel kommer och skjuter ihjäl dem? Det är hans val, inte deras. Om dem är "dumma" som du säger så tycker jag f*n inte att de andra ska vara dumma, för då är dem inte bättre själv.

 

Bägge två har rätt. Men tänk dej själv. Ett gäng har hållit på och mobbat din familj. Hotat dem förstört skaer för er tillslut brister gränsen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 76
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Denieru

Asså, det var helt och hållet deras eget fel.

Om dom är dumma så måste väll andra få vara dumma tillbaka?

URSÄKTA!? DERAS FEL!? Hur tänker du egentligen, omfg är det deras fel om en gubbjävel kommer och skjuter ihjäl dem? Det är hans val, inte deras. Om dem är "dumma" som du säger så tycker jag f*n inte att de andra ska vara dumma, för då är dem inte bättre själv.

 

Bägge två har rätt. Men tänk dej själv. Ett gäng har hållit på och mobbat din familj. Hotat dem förstört skaer för er tillslut brister gränsen.

 

Ja, men man kan ändå inte gå runt och säga att det var ungdomarnas fel att en av dem dödades. Förstår ju också det hela ur familjens vy om man har blivit trakasserad och det ena leder till det andra. Sedan så har jag hört att det var första gången han som dödades var med de här killarna, om det är sant eller inte vet ju bara dem.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Weavile

Om man har gått så långt som ungdomarna gjorde.Skulle jag säkert gjord samma sak.Om inte polisen reagerar händer sånt här.Det var snarare polisens fel.Dom tog inte tag i fallet.Om dom hade gjord de beslutet hade vi inte vetat om detta idag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Denieru

Exakt, det var fel av polisen att inte göra något. Och tack vare det så får han många år i fängelse. Men att skjuta någon skulle jag inte gjort, skulle nog ha flyttat. Är inte på någons sida, är mer åt det neutrala hållet båda gjorde fel men sedan får vi se till att ungdomarna provocerade familjen/"gubben" till att göra det han gjorde, så om jag skulle tvingas att välja sida skulle det vara familjens.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Denieru

Aha, så allt var polisens fel. Så om jag går och mobbar och trakasserar någon så är det polisens fel för att de inte gör något åt det.

 

Det var ju för f*n helt och hållet ungdomarnas fel. Om man håller på som de gjorde förtjänar man att dö.

Det jag menar är inte att allt var polisens fel, men dem var en av anledningarna till att det var som det var. Om polisen skulle ansträngt sig att stoppa trakasserierna så kunde det hela vara annorlunda.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Asså, det var helt och hållet deras eget fel.

Om dom är dumma så måste väll andra få vara dumma tillbaka?

URSÄKTA!? DERAS FEL!? Hur tänker du egentligen, omfg är det deras fel om en gubbjävel kommer och skjuter ihjäl dem? Det är hans val, inte deras. Om dem är "dumma" som du säger så tycker jag f*n inte att de andra ska vara dumma, för då är dem inte bättre själv.

 

låt mig gissa, du har bara läst den första artikeln, eller hur?

 

 

Och ja, ungdomarnas fel. Och den usla polisen i det området såklart.

 

EDIT, tusan att det fanns en sida till

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...