Gäst nissling Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Läs titeln. Jag ogillar Zelda: Link to the past Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganondorf64 Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 ALDRIG ATT DET ÄR DÅLIGT!!! :angry: Spelet är klassikst och det är lätt att förstå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Twilight Princess var enligt mig en flopp. Svåraste spelet att förstå i början och har inte så bra handling. Sedan tycker jag att det roligaste med Zelda är att slåss med svärd och använda föremål, gillar inte vargform alltså. Plus att bossarna var de sämsta hittills bland 3D spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 http://www.fuska.se/forum/Saemsta_Spelet_N...inl-t90423.html Duger inte denna tråden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg