AntiVirus Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 Hejsan. Jag har öppnat en Klan som heter ZweksPker. Ni måste vara level 5 plus och ha vara en riktigt gamer, (Ha ett bra main osv). Ni måste gå upp 5 lvlar i veckan minst, detta är bara för att jag vill få upp klanen på högsta combat lvlen. Skriv gärna erant main också så jag kan försäkra så ni inte är några nubz som inte har ngt main. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 8 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 5 combats i veckan med lv 5 accet då? O_O med main skulle det bli drygt. Inte bättre at du skriver ett krav på tex 50 str 30 att 1 def + main lv 85 + typ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 8 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2007 (redigerat) Du måste gå upp 5 lvlar i veckan på din gubbe, inte main gubben. Sen när vi når lvl 80 eller liknade gäller inte denna reglen Redigerat 8 Oktober 2007 av AntiVirus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg