Jolt Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Skrivet 9 Oktober 2007 Här kan vi prata om pokemon crater.Om man söker nån pokemon,eller nåt annat.Själv spelar jag inte längre men har en väldigt bra gubbe som har många legendariska.
Gäst onix8 Skrivet 10 Oktober 2007 Rapport Skrivet 10 Oktober 2007 det finns webb spel forum man kan tro att man ska skriva det här men det är i WEBB SPEL FORUMET :gitarr:
Gäst Denieru Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Skrivet 12 Oktober 2007 det finns webb spel forum man kan tro att man ska skriva det här men det är i WEBB SPEL FORUMET :gitarr:Eftersom att frågan är pokemonrelaterad ska den nog vara här. EricH's dåliga skitspel är ju här, men om man tänker som du så skulle den mest troligt vara i PC forumet.
Gäst onix8 Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Skrivet 13 Oktober 2007 hans spel är inte dåliga dom är bra // gör ett själv om du tror att det är så änkelt att göra ett super duper bra spel :angry:
Gäst Denieru Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Skrivet 13 Oktober 2007 Spelar Pkmn Crater. :P Har rätt många bra pkmn, sedan så tror jag att det redan finns en tråd om detta? hans spel är inte dåliga dom är bra // gör ett själv om du tror att det är så änkelt att göra ett super duper bra spel :angry:Jag tror inte, jag vet. Om man använder Gamemaker kommer man lika långt som honom på någon dag. Dessutom så hör inte ens det där till ämnet utan jag tog hans spel som ett exempel. GTFO.
Gäst Denieru Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Skrivet 13 Oktober 2007 Är Pokemon Crater bra?Kan vara laggigt ibland, rätt kul ibland. Men jag skulle hellre spela DS spelen.
Wendos Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Skrivet 13 Oktober 2007 Okej, då ska jag inte bli medlem på Pokemon Crater ;) .
Gäst onix8 Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Skrivet 13 Oktober 2007 jo det är kul du kan få en i lv 100 av mig gratis :)
Wendos Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Skrivet 13 Oktober 2007 Har Diamond och det räcker för tillfälet <_< .
Rekommendera inlägg