Bruce Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 Jag undrar om det är bra att ha en kylfläkt på xboxen jag vet väll att den kyler ner xboxen men kan den förstöra konsolen ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 9 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2007 nej, tror jag inte den ska kunna göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 det gör den förmodlingen inte, men jag tror att man måste ha en annars kan den bli överhettad och då vet man väll inte vad som händer =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 Jag har ingen, och jag klarar mig fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 11 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2007 Det sitter ju fläktar i redan och om du sötter imer och den pajjar så är ju garantin körd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 Det sitter ju fläktar i redan och om du sötter imer och den pajjar så är ju garantin körd.jo, och det är inte så kul om den går sönder och så har du ingen garanti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.