Gäst Aso100 Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 Hej jag hade spelat cs förut och kunde allt jag hade en superhero server med 60 levels och sen slutade jag nu tänkte jag börja igen jag ville skapa en sådan server igen jag kommer inte ihåg hur man gjorde 60 levels jag minns bara att det var en fil man skulle ändra på och det var i addons mappen jag har öppnat filen men jag kan inte ändra kan någon skapa en kopia av det och göra den till 40 levels?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 Hej jag hade spelat cs förut och kunde allt jag hade en superhero server med 60 levels och sen slutade jag nu tänkte jag börja igen jag ville skapa en sådan server igen jag kommer inte ihåg hur man gjorde 60 levels jag minns bara att det var en fil man skulle ändra på och det var i addons mappen jag har öppnat filen men jag kan inte ändra kan någon skapa en kopia av det och göra den till 40 levels??Vad exakt menar du med levels?Menar du banor eller vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
som2ht Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2007 han menar hur många levels man kan bli Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 men snällak kan någon göra en sån?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 http://forums.alliedmods.net/forumdisplay.php?f=30 och här finns en guide hur du installerar det http://www.serverhjalpen.info/showthread.php?t=57 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 funkar inte ens där jag vill att någon ska göra den åt mig allså jag bara ersätter den med min vanliga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 och nu behlöver jag inte nu har jag fixat det :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Funkar inte serverhjalpens guide? Funkade för mig när jag använde den iaf :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg