eliassonDude Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Skrivet 12 Oktober 2007 tja ;) asså ja har lirat cs 1,6 ett tag nu o ja vill änna tästa o cheata typ har inte hittat non bra sida med hacks :( så ja undra on non annan vet :)
Gäst flio3 Skrivet 12 Oktober 2007 Rapport Skrivet 12 Oktober 2007 tja ;) asså ja har lirat cs 1,6 ett tag nu o ja vill änna tästa o cheata typ har inte hittat non bra sida med hacks :( så ja undra on non annan vet :) VARFÖR?! varför ska man cheata i cs??? Det är så himla larvigt + Jag skulle inte bara slänga bort ett spel sådär, du blir ju garanterat permabannad! och, SÖK PÅ GOOGLE!
iBye Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Skrivet 13 Oktober 2007 Jag fattar inte hur du söker med google. Sök på vad du ska ha så hittar du det. http://www.mirc-scripts.de/pn/html/index.php
BigGroter Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Skrivet 14 Oktober 2007 tja ;) asså ja har lirat cs 1,6 ett tag nu o ja vill änna tästa o cheata typ har inte hittat non bra sida med hacks :( så ja undra on non annan vet :) VARFÖR?! varför ska man cheata i cs??? Det är så himla larvigt + Jag skulle inte bara slänga bort ett spel sådär, du blir ju garanterat permabannad! och, SÖK PÅ GOOGLE! Om du inte gillar att han vill ha fusk så kan du hålla det för dig själv, och INTE skriva i tråden.
Pampaus Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Skrivet 14 Oktober 2007 asså hur gör man sen då när man ladda ner chetena????
Gäst flio3 Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Skrivet 15 Oktober 2007 asså hur gör man sen då när man ladda ner chetena???? Kan du NÅGON engelska? Om inte så ska du inte spela cs...
Gäst XPLOSIV Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Skrivet 15 Oktober 2007 asså hur gör man sen då när man ladda ner chetena????det kostar att köpa dom...det står buy now det betyder : köp nu...Och om du hittar nått gratis hack på google brukar det vara oftast en fil med typ 1-4filer i...så startar du filen som har en "rolig ikon"...
Estevan137 Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Skrivet 15 Oktober 2007 (redigerat) Du kan klura ut det själv, annars kan du köp det ^^ ;: Men du kan också googla ;) Redigerat 15 Oktober 2007 av Estevan137
Rekommendera inlägg