Hoppa till innehåll

Fil Försvann... Hoppas På Hjälp


Gäst Rebecka
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Rebecka

Idag satt vi och spelade Donkey Kong 64 när någon snubblade över konsolen, eller rättare sagt trampade på sladden precis där den sitter in i konsollen. Spelet hakade upp sig och sen när vi startade om det var den filen borta och det stod Empty! De två andra fanns kvar men just den som spelades var borta. :( Mycket irriterande eftersom det var över 100 bananer samlade. Finns det någon chans att få fram spelet igen? Hur i så fall??? Antar att det är kört men måste fråga...

Redigerat av Rebecka
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Rebecka

en gång hände en liknande sak på min gameboy men jag tog ut kasetten blåste på den och stoppade in den igen så kom filen till bak (men i mitt exempel försvann alla filerna)

Ja samma har vi också varit med om en gång tidigare, att alla filerna försvann. Kom också tillbaks efter att ha blåst och startat om ett par gånger. Men denna gången funkar det inte. Knepigt att bara en fil försvunnit. Antar att den inte lär komma tillbaka... Tack för svaret!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det sparades kanske automatiskt och dom snubblade precis när det bara var några få byte sparat och allt i den gamla filen hade raderats och kassetten sattes på sne och det bröts och sen när du satte på den igen så raderade spelet allt data för att filen var skadad. det är min teori

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det sparades kanske automatiskt och dom snubblade precis när det bara var några få byte sparat och allt i den gamla filen hade raderats och kassetten sattes på sne och det bröts och sen när du satte på den igen så raderade spelet allt data för att filen var skadad. det är min teori

Det låter troligt.

 

Du kan nog tyvärr inte få tillbaka din sparfil. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Rebecka

det sparades kanske automatiskt och dom snubblade precis när det bara var några få byte sparat och allt i den gamla filen hade raderats och kassetten sattes på sne och det bröts och sen när du satte på den igen så raderade spelet allt data för att filen var skadad. det är min teori

Det låter troligt.

 

Du kan nog tyvärr inte få tillbaka din sparfil. :(

 

Ja det låter ju troligt... Tack för era svar. det blir att börja samla bananer igen...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...