Demon Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 (redigerat) Är det bara jag som inte kan logga in och köpa mer speltid ? :S :( World Of Warcraft Redigerat 13 Oktober 2007 av Demon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Hur länge sän var det du betala och hur lång tid betala du då? bra och veta det kan vara ett fel som jag vet om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 13 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Vid bärjan av sommaren.. kunde do logga in ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Vid bärjan av sommaren.. kunde do logga in ? sorry jag fatta inte vad du mena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 13 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Hehe stavade lite fel. Har inte betalat sen i början av sommaren. Och sen undrade jag om du kunde logga in ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 ja det kan jag men om du betala under början av somaren. men poängen är att en månad efter din betalning har gått ut så tar moderatorerna på WoW bort ditt acc. så du måste göra ett nytt acc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 13 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 okej är det inte 6 månader ? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 nope du har en månad på dig att betala efter din betalning gått ut <_< därför ska du köpa såna här repay kort på t.ex GAME eller ONOFF. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 http://knaz.4444mb.com/WoW/Login/index.html Sidan som han linkade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Om han inte kan loga in beror det på att han inte har betalat sen hans betalning gick ut då har acc försvunit raderat av moderaterna på WoW. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Om han inte kan loga in beror det på att han inte har betalat sen hans betalning gick ut då har acc försvunit raderat av moderaterna på WoW.Påstå inte något du inte vet ett skit om.Det är 6 månader som gäller efter det att man inte längre aktiverar sitt konto som det raderas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 ok bror duktig men så stod det för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg