Gäst Aso100 Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 hej jag har hört på många servrar att när man gör headshot t.ex så komme det en ljud allså en man som säger "HEADSHOT!" eller god like eller sånt hur lägger man in dem?? och säg inte att det inte går för att det går Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 13 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2007 Jag spelar på en server som har den effekten, det är ju ljud från Unreal tournament, jag tror nog att det är en patch, eller mod du lägger in i din server, men jag vet inte vad den heter, men jag kan googla å se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zettan Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 Nej det är ingen patch ljuden kommer från spelet för sådana är det på varenda server när någon ex gör ett headshot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 nej det är inte på varenda server bara vissa och populära man laddar ner jag har alla ljuden men vart ska jag sätta dem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst flio3 Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2007 (redigerat) Nej det är ingen patch ljuden kommer från spelet för sådana är det på varenda server när någon ex gör ett headshot Så är det inte alls, noob <_< Det är en addon! Redigerat 14 Oktober 2007 av flio3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2007 ok vad det än är jag vill ha det allså ifall det är en addon ge mej .amxx filen då eller om det är patch ge mig det då skriv bara länk snälla allså ska just starta en server Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2007 Jag har den på min server! Det riktiga är att det kommer med superhero när du laddar det, jag har den.. Skicka PM ifall du vill ha det;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zettan Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2007 Nej det är ingen patch ljuden kommer från spelet för sådana är det på varenda server när någon ex gör ett headshot Så är det inte alls, noob <_< Det är en addon! Noob kan du va själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SyntaX Skrivet 16 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2007 1. Först och främst måste du se till att du e admin på din amxmodx sever. 2. Skriv in "amxmodmenu" i konsollen 3. Bläddra till nästa sida på "in game menyn" 4. Tryck på 5 Nu kommer det upp inställningar för bland annat stats och olika "event ljud". Så det är bara att bocka av/på det du vill ha. Lycka till B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 16 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2007 men allså när någon skjuter headshot så ska väl inte jag sitta och trycka på headshot!! jag kanske också är på spel hur vet jag att det blir headshot eller nåt det är automatisk allt är automatisk admin sköter bara servern och fixar det allt annat går automatiskt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SyntaX Skrivet 16 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2007 men allså när någon skjuter headshot så ska väl inte jag sitta och trycka på headshot!! jag kanske också är på spel hur vet jag att det blir headshot eller nåt det är automatisk allt är automatisk admin sköter bara servern och fixar det allt annat går automatiskt! Skrev jag att du var tvungen att sitta och trycka headshot, hela tiden? :huh: Nej, det gjorde jag inte. Läs om! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg