Hoppa till innehåll

Halo 3 Live


Gäst stamper

Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

snälla ni:D:D Xbox live guld kostar ca 599 kr för ett år :lol:

Nej det kostar 399 för ett år!

http://www.webhallen.com/prod.php?id=47027

 

Nej. Du behöver xbox live guld och bredbands anslutning och antingen ethernet-sladden du får med om du köpte premium eller den trådlösa adaptern (kostar ca 700kr och då måste du ha en router också).

Du kanske inte vet vad jag snackar om pga din ålder men fråga din farsa eller nån

Vad är det för skillnad på ethernet-sladden och den trådlösa adaptern? Redigerat av TheChosenOne
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej. Du behöver xbox live guld och bredbands anslutning och antingen ethernet-sladden du får med om du köpte premium eller den trådlösa adaptern (kostar ca 700kr och då måste du ha en router också).

Du kanske inte vet vad jag snackar om pga din ålder men fråga din farsa eller nån

Vad är det för skillnad på ethernet-sladden och den trådlösa adaptern?

 

Med sladd, och utan sladd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej. Du behöver xbox live guld och bredbands anslutning och antingen ethernet-sladden du får med om du köpte premium eller den trådlösa adaptern (kostar ca 700kr och då måste du ha en router också).

Du kanske inte vet vad jag snackar om pga din ålder men fråga din farsa eller nån

Vad är det för skillnad på ethernet-sladden och den trådlösa adaptern?

 

Med sladd, och utan sladd.

 

Jag fattar inte riktigt.. Kopplar man i den ena änden i xbox:et och den andra var?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...