Andreas92 Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Skrivet 14 Oktober 2007 :medieval: Hur ska man göra för att döda draken i "the dragon cave"? Jag använder torch light men efter en stund så blir det mörkt igen och man kan inte se var man går. Citera
Ozoon Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Skrivet 14 Oktober 2007 på emerald island? den röda draken? eller menar du wromthrax? Den röda på emerald island ska du inte döda överhuvudtaget, man är för låglevlad. Och Wromthrax är inga problem, bara stå långt bort och skjuta pilar på honom, om du är låglevlad. Du behöver inte torch ligt på nån av dem... är det nån annan drake du menar? Citera
Andreas92 Skrivet 14 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 14 Oktober 2007 Jag menar den röda draken på emerald island.Ska man inte döda den?Hur ska man göra för att ta sig vidare?Jag trodde att man skulle ta båten till något ställe när man var klar. Citera
Ozoon Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Skrivet 14 Oktober 2007 Det ska du, du behöver bara en sköld som ligger där inne, den med en varg på, sen ge den till lord markham, eller han den andra killen, du har ju några grejor du ska hämta bara för att vinna tävlingen och få harmondale.. Citera
Andreas92 Skrivet 14 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 14 Oktober 2007 :) Tack så mycket för hjälpen. Citera
Ozoon Skrivet 14 Oktober 2007 Rapport Skrivet 14 Oktober 2007 No probs. Nu blev jag sugen på mm7 också, kanske ska ta och installera skiten:D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.