cmb Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 :o hur får man tv på pokemon sapphire och när :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Vad menar du kan du försöka förklara lite bätre tack! så kan jag kanske hjälpa dig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Vad menar du kan du försöka förklara lite bätre tack! så kan jag kanske hjälpa dig! aaaa kan du förklara lite mer.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 du menar hur man blir med på tv easy man kommer med på tv om man möter och klarar reportrarna och säger ja så blir man interveuvad sen så kommer man väl på tv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 ja du får förklara lite mer cmb om du inte fått svaret av _ray_ förstos :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cmb Skrivet 8 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Jag menar få tv n i en secred base Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 köper en, kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cmb Skrivet 9 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 men när kan man köpa den. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 men när kan man köpa den. :huh: minns inte om det gick men du ska kanske köpa i den staden där det finns en strand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cmb Skrivet 9 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 menar du dewford staden? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 menar du dewford staden? ;) Just det precis där kan man köpa saker men jag tror inte man kan köpa TV ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cmb Skrivet 9 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 man han det för det står det på www.Serebii.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg