Wico Skrivet 15 Oktober 2007 Rapport Skrivet 15 Oktober 2007 Hej, nu söker jag personer som kan koda och designa hemsida åt WW (Windows Webben) som är ett Webbhotell.. OBS: Nej det är inte bara jag som är huvud admin vi är flera st! OBS: Ja, jag vet att det är väldigt komplicerat att koda en hel sån hemsida med login/register som är kopplat till ftp osv.. Men ta er tid.. ! Sätter ingen tids gräns! ----------------- Det man får är väll Host Admin Rättigheter och System Rättigheter i webbhotellet.. + access till main FTPn .. Jag skulle även kunna fixa en egen Bandwith till just dig som hjälper .. Den normala är på 1000 Kbps.. Om du hjälper mig och lyckas så kan du få 4000 Kbps på ett EGET packet som du får välja inställningarna på.. PMa mig om ni har andra förslag.. PMa mig om ni är intresserad.. OBS: Skriv inga onödiga inlägg som typ "Ingen kommer vilja hjälpa dig o göra hemsida om du bara ger det" osv.. OBS: Det är jag ENDAST jag som står för servrarna på en 100/100 Lina! Extra Info: Bandwith: 1000 Kbps (Kan höjas till 4000) Lina: 100/100 (Kan inte höjas) Utrymme User: 3 GB (Kan höjas till 5 GB) Utrymme VIP: 5 GB (Kan höjas till 7 GB) Utrymme Admin: 10 GB Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.