Hoppa till innehåll

Pokemon


WiFiGamer
 Dela

Rekommendera inlägg

Du, din boll. Lek inte nu. Om han nu får bestämma så spelar det väl ingen roll vad jag säger eller hur. Han bestämmer ändå. Jag har rätt o säga mina åsikter, och jag rätt o fortsätta på det jag tror på. -_-

 

Man är rätt så korkad om man kör dyrt istället för billigt. Juste, du får pengar av dina föräldrar, inte undra på att det inte spelar roll om d köper dyrt eller billigt, för det är ju inte dina egna cash. -_-

 

EXEMPEL:

Om du vill köpa ett spel, och d ser att den finns i två affärer, i ena affären för 250kr, men i den andra affären för 200kr. Och du går o köper den för 250, är man smart då? -_-

 

Kämpa inte för att ha rätt. Ge dej. Palla jiddra. -_-

 

Dessutom måste man offra lite för att kunna få nåt i livet, allt handlar inte om att man ska tjäna. När det gäller begagnade spel så äre inte smart sälja de dyrt. För begagnade har inte lika stort värde som oöppnade gamla spel.

Driver du med mej, 400-500 kan man köpa gul,blå,röd,silver i oöppnad förpackning. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man är rätt så korkad om man kör dyrt istället för billigt

---------------------------------------------------------------

 

jaja jag kanske var lite korkad när jag köpte de så dyrt men jag hitta inget biligare

 

 

Driver du med mej, 400-500 kan man köpa gul,blå,röd,silver i oöppnad förpackning.

------------------------------------------------------------------------------------------------ MEN JAG SA FAKTIKTISKT ATT MAN KAN MINSKA PRISET. Man kan testa och se om det funkar om ingen köper minskar man priset. Funkar bra för mig

 

Jag har rätt o säga mina åsikter, och jag rätt o fortsätta på det jag tror på.

---------------------------------------------------------------------------------------- Jag sa faktiskt att man inte skule KLAGA på ANDRAS förslag,läs

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ingen klagar på ngns förslag, det är fortfarande min åsikt. Du känner dej knäckt, därför skyller du på att jag klagar på era förslag. Dessutom är det här en diskussionstråd det är meningen att man ska klaga och försvara, säga sina åsikter för att komma fram till nåt. Om vi alla skriver ner våra förslag utan o säga våra åsikter eller anklagelser blir det svårare för ägaren att besluta något. Man måste säga vad som är bra och dåligt.

 

400-500kr hur girig kan man vara? WiFi gamer, här är ett tips, kolla först vad andra har satt för priser på deras gb spel sen går du efter hur de gjort. För annars kan andra ha satt billigare pris, då köper folk från de.

 

Allt handlar inte om att sätta höga priser pokeboll, det handlar också om att gå efter värdet. Jag tror inte det finns folk som säljer de så dyrt som d tänker. Det är meningen att priset ska locka kunderna.

 

Det spelar ändå ingen roll vad jag klagar på eller säger, WiFi gamer kommer fortfarande gå efter den personen som har rätt och har mest logiska tankar. Som jag sa i förra medd, jiddra inte och kämpa inte mot ödet.

 

PS: Om du fortsätter tjafsa med mej efter det här meddelandet betyder det att du inte kan svenska eller överhuvudtaget inte fattat nåt. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...