Swe_DeMoN Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 vet nån hur man kan göra egna units på warcraft 3????? jag har sett många banor där dom har gkort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 det finns ett program min kusin gör egna.Han håller på med en RPG i W3 TFT ass snygga detaljer den störrsta kartan som går och så kan amn spara sin hjälte om man spelat tidigare han har hållit på i 1år. Han gör egna gubbar men det ä något slags program han använder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swe_DeMoN Skrivet 8 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 kan du fråga han var han hittade det programet du får 50 poäng om du berättar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 menar ni så man kan göra egna trupper och hjältar...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swe_DeMoN Skrivet 8 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 så att man kan göra egna units om du har spelat ring wars så ser du aragorn gimli och dom dom har hemmagjorda skin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 3d studio max (nån exakt version typ 4.4235) ska du använda för att göra egna modeller. Till det ska du ha blizzards pluginprgogram som du kan ladda ner. Använd photoshop för att göra bilderna att sätta på dom. mer en så vet ja inte lite kompliserat får ja poäng nu ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 det verker coolta att kunna göra såna saker!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 hallå ja ska väl ha 50 poäng nu va?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swe_DeMoN Skrivet 9 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 (redigerat) bara så du vet det jag skrev inte till dig och jag fattar inte ett dugg av vad du sa men om du berättar var man kan ladda ner 3d max så ger jag dig 40 poäng Redigerat 9 Mars 2004 av Swe_DeMoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 verkar häftigt! kan itte nån säga hur man gör egna gubbar??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 (redigerat) kolla deras hemsida här men aj tror inte att man kan ladda hem de.. :( Redigerat 9 Mars 2004 av bubblan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swe_DeMoN Skrivet 9 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 men lol då får du inte poäng jag skrev om du berättar var man kan ladda ner det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.