Zeem Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Vilket spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pjessica Skrivet 6 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 Daxter! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pjessica Skrivet 11 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Daxter! :DIngen som kan hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pjessica Skrivet 4 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 INGEN? Spelar ingen Daxter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Tja! Jag har haft daxter i 2 år och har fångat alla ägg och varvat det 100 gånger typ!! Menar du den bossen som kommer efter du har blivit jagad av tåget?? I såna fall såtror jag att man ska spraya han i ansiktet genom att flyga ovanför det med spray saken. Sen ska du gå bak och slå han på det lila. Efter du har repeterat detta några gånger så kommer han börja hoppa. Då behöver du inte spraya honom och istället hamna bakom han där han landar sen bara slå han där bak som förut. Repetera deta tills han liv tar slut sen e han död!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pjessica Skrivet 26 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Tja! Jag har haft daxter i 2 år och har fångat alla ägg och varvat det 100 gånger typ!! Menar du den bossen som kommer efter du har blivit jagad av tåget?? I såna fall såtror jag att man ska spraya han i ansiktet genom att flyga ovanför det med spray saken. Sen ska du gå bak och slå han på det lila. Efter du har repeterat detta några gånger så kommer han börja hoppa. Då behöver du inte spraya honom och istället hamna bakom han där han landar sen bara slå han där bak som förut. Repetera deta tills han liv tar slut sen e han död!!!Tusen, tusen tack! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg