Hoppa till innehåll

Runecrafting

Gäst råttfällan

Rekommendera inlägg

Gäst råttfällan

frågor:

runecrafting

när man går upp i runecrafting hur gör man då?

var gör man det?

vad har rune essence för kombination?

tacksam för svar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

först ska du ha cow hides som du får från kossor,sen ska du gå till Al karid(eller vad det heter)och i det huset brevid där man smälter så kan du prata med en kille och han gör läder av det(det kostar typ 3 gp styck tror jag).Sen behöver du nål och tråd,det kan du köpa i huset som det är en bild med en nål på.Du klickar på use på nålen och sen på lädret.I början kan du bara göra boots men sen går det att göra ganska bra saker.Själv är jag 34 i det och kan cutta rubys.

Redigerat av HoppeGosse
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då går du bara upp i runecrafting tror jag.Så här gör du:i level 1 kan du bara göra air så då behöver du en air talisman,du ska gå till en viss sten som lyser och den ligger Söder om falador, exakt vid korsningen där en highwayman håller till.Du kan skriva till mej om du har fler frågor för jag hinner inte svara just nu.

Redigerat av HoppeGosse
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

detta är det exakta svaret från noll till 99 rune crafting lvl!!

1. du måste göra questen runemysterious när du är klar med den så är det bara att gå till aubury i varrock allså där du köper runer och sedan när du är inne i den så högerklickar du på aubury och det står teleport tryck där och sedan teleporteras du till en ställe (OBS TA MED DIG EN PICKAXE) och du ska gå och hacka runer där du ska ha en pickaxe med dig också sedan när du har minnat klart så ska du till syd väst om falador där finns en sten den heter rune mysterious sen så ska du ha use på din air talisman och sen så kommer du till en ställe sedan så trycker du use på den där stora stenen allså altaren och det blir runer! du får 2 i runecrafting då och nu kan du göra mind runes det finns öst om goblin village nära wilderness strecket!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

först ska du ha cow hides som du får från kossor,sen ska du gå till Al karid(eller vad det heter)och i det huset brevid där man smälter så kan du prata med en kille och han gör läder av det(det kostar typ 3 gp styck tror jag).Sen behöver du nål och tråd,det kan du köpa i huset som det är en bild med en nål på.Du klickar på use på nålen och sen på lädret.I början kan du bara göra boots men sen går det att göra ganska bra saker.Själv är jag 34 i det och kan cutta rubys.

eee det är crafting han snackar om RUNEcrafting
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...