Gäst Mega93 Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 Jag är i ett behov av lite utrymme ;) Trög lina men då du inte nämnt något om bandbredd så antar jag att den är obegränsad? Jag antar att du inte är så erfaren innom området? Information som Serverspecifikationer? Bandbredd? Utrymme? Support? Uptime? Skulle inte vara så illa :) Jag antar att du inte är så erfaren av att läsa.Bandbredd? 30/30 Utrymme? 5gb Det var inte så jag menade, herregud -_- Ska en massa personer dela på en j*vla 30/30 lina? Tillochmed freewebs slår det -_- Och jag visade ett exempel på hur han kan skriva infot om hosten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 (redigerat) Hej nu hänvisar jag er alla som inte kan hitta en bra webbhost och till er som inte har pengar till att köpa.. Den nya gratis webbhotellet.. WINDOWS WEBBEN!... Vi har en super snabb FTP och en webbserver som står på en 30/30 Lina.. Passa på och regga dig nu.. så får du hela 5GB utrymme. Men skynda på erbjudandet gäller bara i Oktober. PHP + MYSQL finns .. när ni reggar er får ni AUTOmatiskt en mysql användare.. phpmyadmin fattas ännu.. Vi har bara phpMyadmin för admins + mods. Det vi behöver från er om ni behöver hotell är: Förnamn: E-Mail: Lösenord: Skicka dessa uppgifter till våran mail "[email protected]" det är viktigt att du uppger rätt uppgifter annars kan vi tyvär inte acceptera dig.. Efter Oktober månad så får nya användare endast 1GB utrymme. Ny som reggat i oktober får behålla era 5GB.. Nu säger jag till alla som inte hittar gratis webhotell.Gå in på www.free-webhosts.com. Redigerat 20 Oktober 2007 av Shaitan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 21 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2007 Eller http://www.0php.com/free_PHP_hosting.php http://www.thefreesite.com/Free_Web_Space/ http://www.100-best-free-webspace.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 21 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2007 Hej nu hänvisar jag er alla som inte kan hitta en bra webbhost och till er som inte har pengar till att köpa.. Den nya gratis webbhotellet.. WINDOWS WEBBEN!... Vi har en super snabb FTP och en webbserver som står på en 30/30 Lina.. Passa på och regga dig nu.. så får du hela 5GB utrymme. Men skynda på erbjudandet gäller bara i Oktober. PHP + MYSQL finns .. när ni reggar er får ni AUTOmatiskt en mysql användare.. phpmyadmin fattas ännu.. Vi har bara phpMyadmin för admins + mods. Det vi behöver från er om ni behöver hotell är: Förnamn: E-Mail: Lösenord: Skicka dessa uppgifter till våran mail "[email protected]" det är viktigt att du uppger rätt uppgifter annars kan vi tyvär inte acceptera dig.. Efter Oktober månad så får nya användare endast 1GB utrymme. Ny som reggat i oktober får behålla era 5GB.. vart är länken till sidan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.