cmb Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 kan man klona pokemon?jag har läst att man kan det men det funkar inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 jag tror du ska göra så här: lägg pokemonen i en tom bank och spara precis när du kommer till p:et asså please dont turn of the Power så stänger du av och sen så har du två tror jag=) men risken e ju att du förlorar din pokemon tror jag iallafall=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 jag tror det ochså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 min kompis sa nånting sånt men jag kommer itte ihåg riktigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cmb Skrivet 8 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 det funkar. tack! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sjolander Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Det går väl inte alls att clona pokemon? inte på Ruby Sapphire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cmb Skrivet 9 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 joo det gör det visst! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 joo det gör det visst! :o jag testade men jag fick bara köra från där jag sparade sist Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 va bra att det gick cmb! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKing Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Om du har Crystal så funkarv det inte :angry: Jag tycker det är piss på det sättet! :P :P :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 va tråkigt att det itte funkar på crystal :angry: <_< :angry: <_< :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cmb Skrivet 9 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Jag har cristal men det funkar visst :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg