Trips Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Halo 3 Gears of war GTA IV The elder scrolls IV: Oblivion skate Burnout Paradise Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 (redigerat) Då går vi igenom den uppdaterade listan då. *ahem* Assassin's Creed Bioshock Blue Dragon Call of Duty 2 Call of Duty 3 Call of Duty 4 Condemned: Criminal Origins Crackdown Dead Rising Gears of War Grand Theft Auto IV Guitar Hero III: Legends of Rock Halo 3 Just Cause Lego Star Wars II: The Original Trilogy Mass Effect Overlord Perfect Dark Zero Prey Quake 4 + Quake 2 Saint's Row The Darkness The Elder Scrolls IV: Oblivion The Orange Box Tomb Raider: Legend Xbox Live Arcade: Castlevania: Symphony of the Night Cloning Clyde Hexic HD N+ Undertow Worms På inköpslistan just nu: Lego Indiana Jones Ninja Gaiden 2 Guitar Hero 2 Redigerat 1 Juli 2008 av Famine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 (redigerat) Jag har: Guitar hero III The simpsons game Halo 3 Oblivion Tony hawks prving ground GTA IV NFS pro street NFS carbon fight night round 3 GUN Batlefield 2 MC Gudfadern viva piñata forza motorsports 2 Kameo Ridge racer 6 Lego starwars 2 på inköps listan: Assassins Creed Fable 2 när det kommer i slutet av året. Redigerat 1 Juli 2008 av addeB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Jag har FIFA 07 (fotboll) FIFA 08 (fotboll) Men jag har Red ring of death (RROD) så jag ska lämna in min i elgiganten och få den lagad eller få en ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Jag har FIFA 07 (fotboll) FIFA 08 (fotboll) Men jag har Red ring of death (RROD) så jag ska lämna in min i elgiganten och få den lagad eller få en ny Elgiganten? Ring till Microsofts kundsupport så hämtar de skiten och skickar den till Tyskland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGRayzorZ Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 MASSA!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Xbox 360. Oblivion. Guitar hero 3 - Legends of rock, Battlefield bad company. Frontlines - fuel of war. Rainbow sig vegas. Medal of honor airborne. Hitman Blood money. Halo 3. Crackdown. Assasins creed. ( Är nog felstavat ) Nhl 08. Call of duty 4 - Modern warfare. Det var nog alla. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 jag har: halo3 gears of war gta iv skate Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Shit va många ni har, själv har man bara: Tony Hawk Project 8 Halo 3 Gears of war Gta IV Guitar Hero 3 säkert nåt jag glömt men palla komma ihåg :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Pes08 Skate BF:BC Gta IV Gh3 + gitarr Gh2 + gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Halo 3, behöver förslag på ett nytt spel :P (nytt xbox) gärna i den lägre prisklassen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Pes08 BF:BC Gh Kan det vara nåt för dig... ...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.