Wendos Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Skrivet 20 Oktober 2007 Nu ska du till Mt.coronet och fånga Palkia\Dialga.
MrsHeroine Skrivet 20 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 20 Oktober 2007 Nu ska du till Mt.coronet och fånga Palkia\Dialga. Jag fångade Dialga med en Dusk Ball, men jag har inte den där Pokétch-saken som gör att man kan följa efter Mesprit, så jag ska åka till Pokétch Campany, i vilken stad ligger det? Orkar inte besöka alla städer och leta såhär tidigt på morgonkvisten XD
MrsHeroine Skrivet 20 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 20 Oktober 2007 Orka, jag tog honom med Ultra Ball. Men spela roll :P Vart ligger Pokétch Company? Vilken stad?
MrsHeroine Skrivet 21 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 21 Oktober 2007 (redigerat) **raderat** Redigerat 21 Oktober 2007 av MrsHeroine
MrsHeroine Skrivet 21 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 21 Oktober 2007 Raderat? Jag skrev en fråga men raderade sedan meddelandet eftersom jag hittade det jag sökte. Visste inte om det fann en knapp där det stod Radera Meddelande, så jag skrev att jag raderat det.
MrsHeroine Skrivet 21 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 21 Oktober 2007 (redigerat) Ok. Föresten, kan jag få din FC? :) Finns det någon chans att jag kan få "låna" dina pkmn för att fylla ut min pokédex? Har typ 20 kvar som jag inte sett ännu. Vill ha National Pokédex nu x] Vore riktigt schysst isf :D Redigerat 21 Oktober 2007 av MrsHeroine
MrsHeroine Skrivet 22 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 22 Oktober 2007 Vilka behöver du? Torterra Infernape Alakazam Golem Rampardos Machamp Vespiquen Whiscash Chimecho Rapidash Blissey Clefable Snorlax Hippowdon Nr. 108 Gabite Garchomp Drapion Lumineon Milotic Mantine Det var dom :D
Rekommendera inlägg