Wendos Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 Japp ;) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonclaw Skrivet 19 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 Först och främst, tryck Alt och Shift samtidigt. Shift är knappen som man måste trycka in för att skriva stora bokstäver medans man trycker på knappen. Nu kan du använda å, ä och ö. Sedan så får du inte din FC genom Wi-Fi inställningarna. <__<' Först så sätter du på spelet. Välj inte din savefil, utan välj Wi-Fi Settings. Sedan söker du efter ett trådlöst nätverk (Wi-Fi.) Om du har ett Wi-Fi som DSen kan koppla upp sig på så kommer nätverket att sparas på spelet så du inte behöver leta efter det igen. Spara inställningarna. När du är klar så startar du spelet och går in i närmsta PKMNCenter. Gå ner en våning och prata med en av sköterskorna till höger igen så ska du få en FC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonclaw Skrivet 19 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 min slekt har gjort det till kinesiska och man kan inte anvenda o+: a+. eller a+: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrsHeroine Skrivet 20 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 min slekt har gjort det till kinesiska och man kan inte anvenda o+: a+. eller a+: :( Har du ställt in Språk på ENG nere vid klockan på samma rad som START-menyn? Isf kan du ändra till SVE så kan du göra å,ä,ö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonclaw Skrivet 20 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2007 Finns bara po kinesiska inte svenska eller eng, och jag har kollat. :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 21 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2007 Snackar ni om hans dator :huh: ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2007 Ja de snackar om hans dator vilket är offtopic. Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg