Offe_12 Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Fel... <_< *blir uppröd* !!! :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Du borde lära dig använda google, och stava, seriöst, uppröd. gtfo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offe_12 Skrivet 26 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 som vadå...? herr PERFEKTA PETTER?! xD :rolleyes: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Vadå som vadå? Är väl inte så j*vla svårt att google söka efter GTA San Andreas skins, herr missbildade missfoster. Seriöst, håll käften. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offe_12 Skrivet 26 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 t.ex. Vad ska man söka + HUR F** SÄTTER MAN IN DE I SPELET FÖR I H*******!!! :) svär inte inte här ;) tack Desamma herr misster cp missbildad UNGE!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Jag svär om jag vill. Är inte så j*vla svårt, GTA San ANdreas skins. Men palla seriöst hjälpa dig. http://www.justfuckinggoogleit.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offe_12 Skrivet 26 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 wow villken sida *KLAPPAR* wwowwwww som om jag BRYYY mig din j*vla idiot föresten du kan inte tro att du är sååååå cool för du är så j*vla osmart som din j*vla idiot! Fråga till dig ''posionen'' HÅLL GÄRNA KÄFTEN!!! jo en sak till herr smate f*n; Google som du säger, Hur mycket VIRUS OCH SKIT DET FINNS PÅ DEN SIDAN DIN j*vla MIFFO?!! och sen din habbosida Suger som i h*lvete Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Jag har ingen j*vla "habbosida". Om du har ett huvud får du inga j*vla virus. Jag håller inte käften, och dessutom var det inte en fråga din inkompetenta skit. Det syns mycket väl att jag är smartare än du. Om någon är ett miffo är det du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Men herregud.. Sök på "GTA sa skin mod" eller nått istället för att fortsätta bråka.. Använd hjärnan och kom på lite själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordZarao Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 wow villken sida *KLAPPAR* wwowwwww som om jag BRYYY mig din j*vla idiot föresten du kan inte tro att du är sååååå cool för du är så j*vla osmart som din j*vla idiot! Fråga till dig ''posionen'' HÅLL GÄRNA KÄFTEN!!! jo en sak till herr smate f*n; Google som du säger, Hur mycket VIRUS OCH SKIT DET FINNS PÅ DEN SIDAN DIN j*vla MIFFO?!! och sen din habbosida Suger som i h*lvete Det är inte så j*vla svårt att undvika virus i Google för i hel*ete din dumme f*n <_< O.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Tack o hej till den här tråden, den är inte värd o finnas ens. Allt för mycket off topic. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg