Wendos Skrivet 21 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2007 Jag letar efter Heatran, jag har hjälpt killen och hitta Magma stenen men Heatran är inte där. Hjälp mig snälla!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax13 Skrivet 22 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2007 du ska gå och prata med en gubbe i survival area.sen ska du gå till heatran heatran grottan så är han där ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
arneallla Skrivet 22 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2007 det är tjejen såm hitar stenen som man ska prata med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 22 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2007 I Survival Arena? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
arneallla Skrivet 23 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2007 det är ett stäle/stad på den där ön där stark muntain fins på om du kolar på kartan kan du nog flya ditt om du har varit där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 23 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2007 Jag vet. Tog honom idag på 3 försöket med en Poke Ball. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg