Emomilol Skrivet 22 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2007 Vilken låt tycker du är den bästa någonsin? B) själv tycker jag att de är : A change of pace - chippie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ToppDogg Skrivet 22 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2007 kanske 2pac - Changes :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 22 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2007 årets sämsta rubrik, musik, o tråden handlar om vilken låt man tycker är bäst. vad sägs om rubriken "Vilken låt gillar ni bäst" Om jag hade varit moderator nu hade jag skrivit:Gör om och gör rätt sen låst skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2007 Ta det lilla lugna, Tour. Själv är nog en av mina favoritlåtar Thin Lizzy - The Black Rose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 Det finns enormt många låtar som är bra^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 Ja men det finns även vissa låtar som skiljer sig från den mängden ;) T.ex. Alchemy Sounded Good At The Time och Daggers Speak Louder Than Words av Alesana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 Ajajaj, svårt! Hmmm... Life on Mars med David Bowie och Imagine av John Lennon är ju grymt bra... Ska vi ta lite mer inte-riktigt-låt-låtar så kan inget slå Theme of Laura av Akira Yamaoka. Nej, svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Red Hot Chili Peppers - Otherside ( i alla fall i slutet :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Just nu; Bad religion - Chasing the wild goose. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halokrom Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 I want you med KISS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 snoop dogg ft dr dre-the next episode Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mac91 Skrivet 6 November 2007 Rapport Dela Skrivet 6 November 2007 alla Iron Maiden låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.