Sykeltjuv Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 möjligtvis skillet- comatose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 Nu har jag suttit och lyssnat på Voyage 34 i princip hela tiden sedan jag fick den, och jag vet inte vad jag ska säga. Jag hör nya saker, nya röster, varje gång, och gitarrsolot i II, som är bland de vackraste jag hört, lägger jag inte ens märke till vissa gånger. Steven Wilson är det största musikaliska geniet i mänsklighetens historia. Ja, seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 Nu har jag suttit och lyssnat på Voyage 34 i princip hela tiden sedan jag fick den, och jag vet inte vad jag ska säga. Jag hör nya saker, nya röster, varje gång, och gitarrsolot i II, som är bland de vackraste jag hört, lägger jag inte ens märke till vissa gånger. Steven Wilson är det största musikaliska geniet i mänsklighetens historia. Ja, seriöst. ja fan steven är nice. har du hört in absentia? det är en bra platta fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 Nu har jag suttit och lyssnat på Voyage 34 i princip hela tiden sedan jag fick den, och jag vet inte vad jag ska säga. Jag hör nya saker, nya röster, varje gång, och gitarrsolot i II, som är bland de vackraste jag hört, lägger jag inte ens märke till vissa gånger. Steven Wilson är det största musikaliska geniet i mänsklighetens historia. Ja, seriöst. ja fan steven är nice. har du hört in absentia? det är en bra platta fan Klart som fan man har det. Trains är ett rent mästerverk till låt. Har för övrigt av Porcupine Tree dessa plattor: The Incident, Fear of a Blank Planet, Deadwing, In Absentia, The Sky Moves Sideways och Voyage 34. VILL HA STUPID DREAM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 9 September 2010 Rapport Dela Skrivet 9 September 2010 Nu har jag suttit och lyssnat på Voyage 34 i princip hela tiden sedan jag fick den, och jag vet inte vad jag ska säga. Jag hör nya saker, nya röster, varje gång, och gitarrsolot i II, som är bland de vackraste jag hört, lägger jag inte ens märke till vissa gånger. Steven Wilson är det största musikaliska geniet i mänsklighetens historia. Ja, seriöst. ja fan steven är nice. har du hört in absentia? det är en bra platta fan Klart som fan man har det. Trains är ett rent mästerverk till låt. Har för övrigt av Porcupine Tree dessa plattor: The Incident, Fear of a Blank Planet, Deadwing, In Absentia, The Sky Moves Sideways och Voyage 34. VILL HA STUPID DREAM. jag gillar piano lessons på stupid dream Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 11 September 2010 Rapport Dela Skrivet 11 September 2010 (redigerat) Tycker Where Angels Die med Hellfueled är en riktigt bra låt. Redigerat 11 September 2010 av WorldEdit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 11 September 2010 Rapport Dela Skrivet 11 September 2010 73-basskickerz-kiss me (bass rockers rmx).mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
insanity Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Bäst just nu måste nog vara den senaste Iron Maiden-plattan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 September 2010 Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 Tool - Wings for Marie och 10,000 Days (Wings Part 2) Så vansinnigt bra. Alltså, ibland önskar jag att Steven Wilson hade Maynards röst ;c Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 14 September 2010 Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 Dynamite - Taio Cruz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 the voilent hour med sea wolf, underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.