FreakyStyley Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Börjat lyssna på Dubstep, detta är en av mina favoritlåtar för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 (redigerat) Börjat lyssna på DubstepJag blir ledsen på dig nu. Väldigt ledsen. Hade typ halvt om halvt glömt bort BtBaM,så nu går hela Colors på repeat hela tiden. Redigerat 15 Januari 2011 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 (redigerat) Jag blir ledsen på dig nu. Väldigt ledsen.Är ju riktigt skönt tugg genom hela låtarna, de e najs. Lyssnar inte så himla mycket på det, finns inte så mycket uberhård som jag vill ha. Perfekt när man sitter och spelar också, ska man lyssna på Pink Floyd, Red Hot Chili Peppers och liknande band ska man bara ligga och lyssna och suga upp musiken, dubstep kan man bara lyssna på. OnT: Hade helt glömt bort att Cage the Elephant har släppt ett nytt album. :E Lyssnat lite, Aberdeen är episk. Riktigt skön basgång. Redigerat 16 Januari 2011 av FreakyStyley Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 16 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2011 Eminem-White america Eminem-Mosh Eminem-Say godbye to hollywood Eminem-Hailies song Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2011 Fy helvete, det här bandet låter så här bra på första skivan. En väldigt ljus framtid väntar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 18 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2011 Jag är väldigt förtjust i låten My Immortal av Evanescence. Den är mycket bra. Fast det finns bättre nu när jag tänker på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Salem Al Fakir - Mirror Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 (redigerat) Kansas - Dust in the Wind Kanske världens bästa låt. Vacker så öronen blöder. Dream Theater & The Octavarium Orchestra - Six Degrees of Inner Turbulence (Live) Kanske också världens bästa låt. Total perfektion rakt igenom alla 41,5 minuterna. Queensrÿche - Operation: Mindcrime Kanske världens bästa album. Tankeväckande, intressant, nyskapande, svårt. Som en progmetal-version av 2112, ungefär. Redigerat 26 Januari 2011 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Blivit en del Incredible Expanding Mindfuck det senaste, gillar verkligen hur Steven Wilson hyllar krautrock. :) För övrigt så har jag tankat en hel del musik (något upp mot 200-250 nya artister), så blir en hel del att plöja igenom de kommande månaderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Aqualung - Brighter than sunshine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Har inte någon riktigt någon favorit låt, lyssnar på house och trance :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.