Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

På zelda spelet så finns det kvinnliga vakter på andra sidan ravinen. Det är de vakter som man kan skada, det är de vakterna med vapen och långt uppsätt, rött hår. Men den andra sortens vakter, de med kort rött hår och vit klädsel som ofta står och vaktar någonting, de går inte att skada och de försöker inte döda en. Min fråga är; är dessa vakter också kvinnor. Eller? Det är något som stört mig sen jag började spela spelet. Jag har aldrig lyckats se om de är det?

Jag skulle uppskatta om någon kunde svara på den frågan :gitarr:

MVH

Från mig (igen)

p.s och ja ... jag vet att jag stavade ocarina fel! :student:

Redigerat av Julihann
Skrivet

Det undrade jag också väldigt länge. Svaret är ja dom är också kvinnor. Detta vet man av två anledningar.

1: Om man kollar på dom från sidan och framifrån så ser man att dom har bröst + smink

2: Gerudo krigarna låter aldrig några män vara med i deras klan om dom inte visar sig värdiga så som Link gjorde.

Skrivet (redigerat)

Det undrade jag också väldigt länge. Svaret är ja dom är också kvinnor. Detta vet man av två anledningar.

1: Om man kollar på dom från sidan och framifrån så ser man att dom har bröst + smink

2: Gerudo krigarna låter aldrig några män vara med i deras klan om dom inte visar sig värdiga så som Link gjorde.

Tack så hemskt mycket, en till fråga besvarad! :)

:thanks:

Redigerat av Julihann
  • Skapa ny...