Escain Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 "Cutscene from psp game." Det står ju på sidan. Läs för bövelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 26 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Ja men finns det nån sida med mer sånna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Har sett en Final Fantasy film, And it sucked b*lls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Jag är kär i cloud, tifa, aerith, cid, redxii, barret osv. osv. så jag gillade både advent children och spirits within... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Skulle också vilja se mer! =D Har länge försökt fåtag i någon film som handlar om allt innan Advent Children. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 November 2007 Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 (redigerat) Jag är kär i cloud, tifa, aerith, cid, redxii, barret osv. osv. så jag gillade både advent children och spirits within...Snälla, förklara vad du gillar med Spirits Within. x_X Själv har jag sett Spirits Within och en till som jag inte minns namnet på, som är läcker, men jag förstod inte så mycket eftersom jag inte har kommit så långt i FFVII än. Spirits Within är okej att se på, men ganska platt och trist... Redigerat 5 November 2007 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Såg en Final Fantasy film på ett dvd uthyrnings ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Har Advent Children. Ägfilm. Har dock inte sett Spirits Within. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.