Gäst rivers Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Jag tror att www.console.se chippar Xbox360. Dock är chippning inget jag rekommenderar, då din garanti och eventuell försäkring slutar gälla. Men det är upp till var och en ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 flasha ditt 360 istället, flashing innebär att du "bara" uppdaterar din dvd läsares firmware så att den kan spela upp brända spel. Flashing är bättre än chip för man löddar inte fast ngt i boxen och dessutom kan man återställa flashingen om man behöver lämna in den till Microsoft och det kan man inte med chip. Läs mer på: PsxCare Console.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noogai3 Skrivet 26 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Kan du förklara hur man gör det? Och vilken som är bäst? Sedan har jag Core och jag vet inte vilken läsare den har... Spelar det någon roll ens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Kan du förklara hur man gör det? Och vilken som är bäst? Sedan har jag Core och jag vet inte vilken läsare den har... Spelar det någon roll ens? flasha kan du inte göra själv, det är fruktansvärt avancerat, flasha är mycket bättre än chip för man limmar inte fast något inne i xboxen man bara uppdaterar dvd spelaren, och ja det har betydelse vilken dvd läsare man har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aff3 Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 VARNING:om man flashar xboxen kan/kommer konsollen att bli bannad från xbox live kolla bara vad som hände hitler http://www.youtube.com/watch?v=kYvZnTFpip0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rivers Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Kul film! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 #7 Lol.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.