Escain Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Fel forum, flyttas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Hm... under vattnet måste vara nåt med sapphire o göra eftersom kyogre är water type. Jag skulle nog tro att det är på land, inte under havet. Fast jag är inte heller säker. Du kan alltid googla upp det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Har inte spelat Ruby men jag antar att du ska använda dive (så du kommer upp) vid ubåten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Du ska ut på vattnet och diva ner till ubåten! Sen ska du klara grottan där nere! Så tror jag att dom har flyttat på sej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 vid ubåten jag hadde problem med det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskgalning Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 För första gången i Ruby så hittar du honom i Cave of Orgin i Sotoopolis city. Och för andra gången (när du möter Groudon) hittar du honom där ubåten finns. Tips: använd helst inte Master ball(den kan du behöva när du möter Rayqaza lv 70 i Sky Pillar som ligger lite utanför Pacifidlog town). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg