MaryJane Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 fy f*n va cool han va asså ja har aldrig sett han så :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Han är en människa....man får veta vad han heter i den sista videon på halo 3...Han heter john! :D Om man läst novellerna vet man dessutom att han är blond, har fräknar och är väldigt blek. ;) I alla fall var han så som barn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 här får man faktiskt se honom utan hjälm. http://www.youtube.com/watch?v=09S-i0r1IBc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 här får man faktiskt se honom utan hjälm. http://www.youtube.com/watch?v=09S-i0r1IBc Så... har han hela tiden, varit.... en apa.....? :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameLevel Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 hehehe en ny hjälm xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 jag tycker det är bra att man aldrig får se hans ansikte för då käns det som han är mer mystisk vilket gör spelet intresantare. T.ex så hade det inte sätt lika tufft ut om han likna Arnold Schwarzenegger och att han sprungit runt utan hjälm i spelet och filmerna (då blir det inte mycket skillnad från vilcket annat 1 person spel som hellst) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 LoL den där med apan vet man att han inte är det Alla som vill se hans ansikte Fy ! Alla som vill se hans ansikte Fy ! Alla som vill se hans ansikte Fy ! Fast öhööm det är bara ett spel det är inte hans riktiga ansikte tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Denna ser man bakom honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Denna är bättre ljus. Kan någon som läst novellerna skriva vad som står om hans ansikte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 hey det är en sak som är klar och det är att master chief är en cyborg ni vet hälften människa hälfteb robot. men jag skulle gärna vilja veta var men köper halo böckerna?? jag vill så gärna ha dom.. jag har spelat halo ända sen jag fick mitt xbox så det är lite spännande :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Sett dom på Science Fiction Bokhandeln. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Haha rolig men kolla denna då :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg