Windnoob Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 så är alla, låt dem ha kul, de lär sig förr eller senare :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Hade, men det blev för mycket, han följde mej nästan överallt så tillslut så fräste jag ifrån och dissade honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Nån Som Har En Kompis Som Jag? Som är snäll när man är ensam med han/hon, men sedan kaxig när man är med andra? Jag har en kompis i klassen, som är jätteschysst när jag är med han själv. Men sedan på skolan blir han asdivig, och säger att han är bäst på allting, han säger att han är snyggast osv. Är det så för er också? Nån som ni känner, eller kanske någon i klassen? Jag ska ta upp ett exempel hur han gör: På rasterna när vi spelar bandy, som dribblar han förbi en kille, som är "mindre bra" än alla andra. Så säger han "Ojdå, fintad, fintad! Jag äger ju alla här" alla är såna mer elr mindre men vissa kan vara riktigt jobbiga.en av mina polare tex är skitschysst när man är typ 2 elr 3 pers men är det fler så ska han börja leka "boss" riktigt störigt men det är bara och skita i de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezzan Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 min bästa kommpis är sådan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 herregud, människor är olika med olika sällskap. Om jag är med en layback person, är jag också layback. Om jag är med en speedad polare blir jag också speedad. Är jag med en layback person, och så kommer en speedad person blir jag antingen layback eller speedad, då kommer ju någon av dom två tycka jag är "annorlunda" bland andra.. seriöst... Om personen blir jobbig så säger jag till, eller dissar han/hon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 (redigerat) För mej är det en som är jätte schyst när han INTE är med en annan kille i min klass, då säger han att alla som han inte är kompis med är bitchar och nördar. Och så pratar han om... tja "omogna saker" (Ni vet vad jag menar) och han ska vara så j*vla cool. Det är skitjobbigt. Redigerat 1 Juli 2009 av Flea Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamefredrik Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Jag hade två såna kompisar när jag började i sjuan.. jag orkade inte med dem nå mer så jag bytte klass, ska nu börja i 9:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.