ThE_KnOl Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Skrivet 8 Mars 2004 Hej! När jag har options o d i Underground så finns där motion blur... men d går itne o välja... om ja förstår rätt så är d så att d blir suddigt när man använder NOS??? MVH Knol Citera
Nyllet Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Skrivet 8 Mars 2004 det brukar det väl bli aoutomatiskt jag behövde inte välja men det ä ballt och ja det blir TYP suddigt Citera
ThE_KnOl Skrivet 9 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Mars 2004 Hej! Tack för svar... sä här ser d ut.... Skulle väldigt gärna få igång detta då d ger bättre spelkänsla.... kanske d hände nåt när jag installerade en onlinepatch??? /Knol http://groups.msn.com/Minolikabilder/shoeb...Photo&PhotoID=3 PS. Som ni ser går d inte o välja d PS2. Bra att ni svarar även om ni inte vet så jag vet vad ni inte förstår! :D Citera
1-an Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Skrivet 11 Mars 2004 du kanske måste ha en bättre dator som jag har!!!!! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.