Pelleelle Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Jag har en shiny på ruby och en på saphire(zigzagoon och sandthrow). :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 det finns Sandshrew och Sandslash.. Ingen Sandtrow!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 (redigerat) det finns Sandshrew och Sandslash.. Ingen Sandtrow!! :lol:förlåt jag stavade inte rätt Redigerat 16 Juni 2004 av Elias50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Latias menar du, ja den är nog snyggast bland alla shiney :D oj, jo ja mena latias :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sleeping Dragon Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Jag har haft en shining Zigzagon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 MIn kompis har sniny kiogre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Inte för att jag tjatar men det stavas kyogre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 nån såm har en shiny ock kan berätta var ni fångade den jag har en guldig rayquasa sant och en rosa magikarp jag Jag vet inte om detta har skrivits i tråden tidigare, men en guldig Rayquaza finns inte. Bara den vanliga och shiny (som är svart). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Busted.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 men asså om den e guldig så är de ju ingen shiny då är den ju guldig, om du läser lite tidigare i tråden så e de massa som har hittat röda, gula, blåa och orangea m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Ja, men alla Pokémon har sin färg när de är Shiny! Till exempel, Charizard är svart och Ditto är blå, men Rayquaza är inte guldig, därför ljuger han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 han menade säkert bara att han hade en shiny! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg