pontus Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 om man går in på start och trycker på sit namn (t.ex Pontus). uppe i högra hörnet så står det ID No.01944 (hos er så står det kanse not annat) vad betyder det??? och om man tycker på A en gång så vänds kortet och där e det en massa rader vad e dom bra för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Där står det hur snabbt du klarade elite 4... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 (redigerat) om du byter din pokemon med nån står det på den ditt numer Redigerat 8 Mars 2004 av per gessle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 det är som ett bevis på att just DU har fångat den pokemonen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 om man går in på start och trycker på sit namn (t.ex Pontus). uppe i högra hörnet så står det ID No.01944 (hos er så står det kanse not annat) vad betyder det??? och om man tycker på A en gång så vänds kortet och där e det en massa rader vad e dom bra för? det står också *hur många gångere du har klarat elite four *hur många matcher du har vunnir förlorat och blivit lika mot dina kompisar. *hur många gånger du har bytt och lite till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 det visste inte jag!!! :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 det visste inte jag!!! :D :D jag glömde en sak man det står hur många gånger man har bytt Record också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg