Thekniferules Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Skrivet 27 Oktober 2007 Snälla stäng inte ner tråden. Om ni stänger ner tråden ge mig åtminstonde ett tips vart jag kan ställa frågan som jag ställer här. Jo jag har använt bitlord och thepiratebay.com för att ladda ner slaget om midgård. Allt gick ända tills jag skulle börja spela det. Kom upp en skylt sätt i skiva 1 typ. Hur kan jag göra det? Har jag ju ingen skiva. Alltså måste det typ vara nån fil va som jag får krångla med? Tacksam för hjälp.
lövet_91 Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Skrivet 27 Oktober 2007 (redigerat) Snälla stäng inte ner tråden. Om ni stänger ner tråden ge mig åtminstonde ett tips vart jag kan ställa frågan som jag ställer här. Jo jag har använt bitlord och thepiratebay.com för att ladda ner slaget om midgård. Allt gick ända tills jag skulle börja spela det. Kom upp en skylt sätt i skiva 1 typ. Hur kan jag göra det? Har jag ju ingen skiva. Alltså måste det typ vara nån fil va som jag får krångla med? Tacksam för hjälp. du måste cracka, borttaget Redigerat 27 Oktober 2007 av Bjornfarsan
SlimShady Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Skrivet 27 Oktober 2007 Orka bry sig... <_< Thekniferules : pm:a mig så ska ja hjälpa dig!
r5ewgythijasr Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Skrivet 27 Oktober 2007 §1.3 - Inge fildelnings/crack-snack här va. Låst.
Rekommendera inlägg