Arako Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 när jag har hunnit spela en match i 5 min kommer det upp ett medelande att punkbuster inte funkar eller nåt och sen 10secs senare kopplas jag ifrån. kan någon hjälpa mej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Nästan samma problem för mig. Jag kommer in i servern 3 sec senare så är jag kickad? någon som kan hjälpa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Jag ladda ner deta punkbuster.com sen väljer du battlefileld 2142 sen så komme rja ej ihåg det funkar men man måste ladda ner nåt skit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 um.. denna tråden är väldigt gammal och för mej var det bara att vänta ca 1 timme sedan slutade det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gillis Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 här är till alla med problem med punkbuster http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php där finns vad ni behöver ni laddar ner går in på add games battlefield 2142 sen check for uppdates och sen kan ni köra om ni får problem skrick privat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg