Greeneck Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 (redigerat) Jag har lite smårepor på min mp3-spelares display som jag gärna skulle vilja ta bort. Finns det något medel som tar bort dessa - och isåfall var går det att köpa? Redigerat 27 Oktober 2007 av Greeneck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Nej, men det finns speciella skydd som gör att dem inte syns på skärmen och så skyddas det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Nej?, Såklart det finns, Har ett i hemmet, ska kolla vad det heter, Äch hittade det inte, men om jag har rätt heter det typ "Unwasher" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 5 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2007 Jag har hittat ett på Clas Ohlson nu! "Displahpolish". Har använt det och det funkade bra. http://www.clasohlson.se/Product/Category....=251007#32-8192 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Jag har hört att mint tandkräm ska vara bra O.o Men prova inte ifallatt jag har fel (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.