Hoppa till innehåll

..oblivion.. Oblivionlauncher Och Patchupdate

Rekommendera inlägg

Skrivet

Som förut så sa jag att jag inte kan installera Oblivion för att den säjer att den redan är installerat http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=94858&hl=Oblivion Men jag märkte att jag inte kan '''patch.a''' spelet för att du måste kunna använda OblivionLauncher men den funkar inte. Den startar perfekt men när jag trycker på play så kommar det upp en ruta

''' Det Går inte att hitta procedurstartadressen _BinkCopyToBufferRect@44 i DLL-filen binkw32.dll. '''

Testade Data Files kommar upp en ruta där det står så här

''' Unable to find any data files. Your Oblivion installation appers to be damaged. Please uninstall Oblivion and reinstall it from the orginal disc(s). '''

Så det funkade inte heller... Senare såg jag att Oblivion har lokaliserat att mappen data (den som man här mods i mm)

Ligger på C:\WINDOWS så jag prövade att flytta den mappen men då när jag fixar en till mod så skapas mappen igen

Får inte i gång patcharna häller. För att min OblivionLauncher funkar inte och för att jag inte kan installera patchen v1.2.0416 så kan jag inte köra ''Knights of Nine och Shivering Isles'' Allting är som en ända Stor Ond Cirkel

hoppas att bryta den cirkeln men jag kan inte göra det själv. Men med eran hjälp kan jag nog :rolleyes:

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...